SKUTECZNE WYPOWIEDZENIE UMOWY OC W GEFION

  Chcesz szybko wypowiedzieć umowę ubezpieczenia OC w Gefion? Użyj poniższego przycisku lub wydrukuj czysty wzór wypowiedzenia, który znajdziesz tutaj.     Otrzymany dokument wyślij, korzystając z jednej z poniższych metod: Pocztą na adres: Polins Sp. z o.o., ul. Gabriela Narutowicza 18, 99-320 Żychlin, Polska lub mailem na adres: wnioski@polins.pl Uwaga! Masz polisę Gefion kupioną przez Internet bądź u Agenta? Zadzwoń jak najszybciej na infolinię rankomat.pl pod nr. 22 270 00 36, aby uzyskać bezpłatną pomoc w związku z zaprzestaniem sprzedaży i odnowień polis Gefion.   Działalność biznesowa firmy Gefion Insurance A/S została wstrzymana. Oznacza to, że polisy tego towarzystwa ubezpieczeniowego nie będą sprzedawane i wznawiane. Tym samym umowy zawarte z Ubezpieczycielem nie zostaną przedłużone. W związku z zaistniałą sytuacją rankomat.pl uruchomił dedykowaną infolinię, na której mogą Państwo uzyskać pomoc dotyczącą zaistniałej sytuacji i możliwych scenariuszy jej rozwoju. Infolinia dostępna jest w godzinach: poniedziałek - piątek 9:00 - 21:00 pod numerem telefonu 22 270 00 36. Po godzinach pracy infolinii prosimy o kontakt mailowy pod adresem: obsluga@rankomat.pl Stanowisko w tej sprawie zajęła już Komisja Nadzoru Finansowego. Sprawdź komunikat Poniżej znajduje się także pismo polskiego przedstawiciela firmy Gefion. Polins sp. z o. o. potwierdza w nim wstrzymanie wznowień polis oraz sprzedaży nowych. Pismo przedstawiciela Pamiętaj o własnoręcznym podpisie. Bez tego podpisu towarzystwo ubezpieczeniowe nie zaakceptuje wysłanego wypowiedzenia.   Gefion Insurance to duńskie towarzystwo ubezpieczeniowe, działające na terenie Danii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Litwy, Łotwy, Estonii, a od niedawna także Polski. Gefion Insurance działa w oparciu o wysoce zautomatyzowaną platformę techniczną. Firma ma wieloletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej i posiada w swojej ofercie produkty zapewniające bezpieczeństwo i stabilność. Zapewnia kompleksową obsługę klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych klientów korporacyjnych. W ofercie Gefion znajdują się ubezpieczenia komunikacyjne:
  • OC,
  • Autocasco,
  • Autopomoc,
Obsługą polskich klientów, korzystających z ubezpieczeń Gefion Insurance, zajmuje się obecnie firma Polins.

OC w Gefion Insurance – podstawowa ochrona kierowców

Polisa OC posiadaczy pojazdów mechanicznych w Gefion Insurance, obejmuje kierowców ochroną zgodną z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Firma uznaje zniżki za bezszkodową jazdę, dzięki czemu kierowca ma szansę na zakup polisy ze zniżką do 60%. Ponadto, właściciel pojazdu ma możliwość rozszerzenia podstawowej ochrony o usługę assistance Autopomoc, która zapewnia holowanie po wypadku lub kolizji.

Kalkulator OC AC Gefion Insurance

Gefion Insurance nie oferuje swojego kalkulatora OC/AC online. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem ubezpieczenia OC online w Gefion Insurance to koniecznie zobacz nasz kalkulator OC w którym będziesz miał możliwość porównania oferty OC Gefion Insurance z innymi Towarzystwami na rynku.

Autopomoc w nagłej sytuacji na drodze

Dodatkowa polisa, dostępna dla każdego ubezpieczonego w ramach obowiązkowego OC w Gefion Insurance. Kierowca może liczyć na zorganizowanie i pokrycie kosztów holowania unieruchomionego po kolizji lub wypadku pojazdu, do najbliższego warsztatu lub miejsca, które wskaże właściciel samochodu. Limit holowania wynosi 50 km od miejsca, w którym auto zostało unieruchomione. Atutem polisy Autopomoc jest możliwość skorzystania z usług pomocowych nie tylko przez właściciela auta, ale także innego kierowcę upoważnionego do jego prowadzenia. Usługa Autopomoc wygasa wraz z zakończeniem obowiązywania umowy OC.

Gefion Autocasco -  kompleksowa formuła „all risk”

Ubezpieczenie AC w Gefion Insurance to ochrona od tzw. wszystkich ryzyk. Oczywiście nie oznacza to, że właściciel samochodu może liczyć na wypłatę odszkodowania w każdej sytuacji, jednak towarzystwo ma prawo jej odmówić tylko w wypadkach uwzględnionych w wyłączeniach odpowiedzialności. Wystąpienie każdego innego zdarzenia objęte jest ochroną. Klient sam może zdecydować, jaki sposób likwidacji szkody jest dla niego bardziej korzystny. Ma do wyboru dwie możliwości:
  • kosztorys – właściciel auta otrzymuje odszkodowanie w wysokości ustalonej przez rzeczoznawcę po oględzinach samochodu; podczas sporządzania kosztorysu uwzględniany jest system AUDATEX lub EUROTAX;
  • warsztat – właściciel pojazdu oddaje auto do warsztatu, a ten po naprawie samochodu rozlicza się bezpośrednio z towarzystwem Gefion Insurance; dla klienta jest wariant tzw. bezgotówkowy;
Standardowa umowa AC w Gefion Insurance uwzględnia amortyzację części. Jeśli klient chce z niej zrezygnować, musi liczyć się z wyższym kosztem polisy. Dodatkowe wyposażenie zainstalowane w aucie również może zostać objęte ochroną, jednak jego wartość na polisie nie może przekroczyć 20% całkowitej sumy ubezpieczenia. Poszukujesz dobrego i taniego OC/AC? Porównaj oferty w naszym kalkulatorze ubezpieczeń OC AC - nawet 76 ofert ubezpieczeniowych w 7 minut!

Kontakt:

Polins Sp. z o.o. Ul. Gabriela Narutowicza 18, 99-320 Żychlin, Polska Infolinia: 22 292 24 48

Adres towarzystwa ubezpieczeniowego

Dane kontaktowe -

Polins Sp. z o.o.
Ul. Gabriela Narutowicza 18,
99-320 Żychlin, Polska

Infolinia:
22 292 24 48
Subscribe
Powiadom o
18 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
GRee71
6 lat temu

Kupiłem ubezpieczenie .. i jakaś taka cisza.. Może to tak ma być ?

Krzysztof Tukiendorf
6 lat temu
Reply to  GRee71

Czy ubezpieczyciel się odezwał? OC ważne? Pytam, bo sam zastanawiam się nad tą firmą…

GRee71
6 lat temu

Niby jestem w centralnej bazie danych i pod względem ważności ubezpieczenia jest OK … Ale przyznać muszę, że firma jest taka jakaś dziwna .. Od: „Disqus” <notifications@disqus.net>Do: gagorow@interia.pl; Wysłane: 11:37 Poniedziałek 2018-03-05Temat: Re: Comment on Gefion Insurance „Czy ubezpieczyciel się odezwał? OC ważne? Pytam, bo sam zastanawiam się nad tą firmą…”  Settings   A new comment was posted on ubezpieczamy-auto.pl Krzysztof Tukiendorf Czy ubezpieczyciel się odezwał? OC ważne? Pytam, bo sam zastanawiam się nad tą firmą… 5:37 a.m., Monday March 5 | Other comments by Krzysztof Tukiendorf     Reply to Krzysztof Tukiendorf     Krzysztof Tukiendorf’s comment is in reply… Czytaj więcej »

Wojtas
5 lat temu
Reply to  GRee71

Gefion to jakieś gówno przekręt, dziwie się że taki kurnik jak ta ubezpieczalnia jeszcze istnieje. Ktoś powinien sie zając tą niby firmą ubezpieczeniową, bo to jest po prostu kpina z ludzi poszkodowanych itp. Napisze tylko jedno, nie życzę nikomu żeby ktoś kto ma tam ubezpieczony samochód, wam uderzył i zrobił jakąś szkode. Tragedia w odzyskaniu odszkodowania, zero kontaku. Wycena to jakiś żart brak slów

Kuba
6 lat temu

Walka w sprawie szkody to porażka, zero podejścia do klienta, Kosztorys to jakaś kpina. Zero szacunku, brak kontaktu. SERDECZNIE NIE POLECAM!

Mat
6 lat temu

Walcze 3 miesiące o odszkodowanie, godziny na infolinii bez kontaktu. odradzam !!

Gdzie odszkodowanie
6 lat temu

Nie polecam firmy Gefion, POLINS, Crawford czy jak oni tam mają. Sprawa ciągnie się 4 miesiąc, sprawca ukarany mandatem, dokumenty kompletne. Decyzję otrzymałem wypłata miałabyc w ciągu 7dni, a w numerze konta zapomnieli o kilku cyfrach i pieniędzy dalej nie ma. Zadzwoniłem to Pani Z powiedziała, że wyjaśni to w kadrach i da znać na maila, ale jak zwykle to jeden wielki stek kłamstw. Nie kupujcie ubezpieczenia u nich, bo przejdziecie mękę.

Dariusz
5 lat temu

Witam. Czytając opinie o firmie Gefion również byłem przerażony. Notatkę z policji sam odebrałem i wysłałem, problemu z dodzonieniem się do nich nie miałem. Do wyceny szkody nie miałem żadnych zastrzeżeń? Po 30 dniach pieniądze na moje konto przelane?

gary
5 lat temu

Witam. Czekam na wypłatę odszkodowania prawie 5 msc!!! Winny przyznał sie na miejscu do szkody. Przez pierwsze 3 msc ściemniali że czekają na notatkę z Policji, jak się później okazało w ogóle do nich nie wystąpili o ową notatkę. Po moich telefonach i groźbach po 4 msc w końcu zwrócili się do Policji o notatkę. Po upływie 5 msc zostałem poinformowany że notatka w końcu wpłynęła i trzeba czekać do 14 dni 🙂 Nie do pomyślenia że można czekać na swoje odszkodowanie 5msc. Omijajcie ich szerokim łukiem!!! Krętaczy jakich mało !!!

greg
5 lat temu

polecam tanio i dobrze, szybki zakup polisy, płatność rozłożona na 12 rat

Dariusz Dudziak
5 lat temu

JEDNA WIELKA KPINA!!!!!!!!!! NIE POLECM TEGO PSEUDO UBEZPIECZENIA. TO COŚ W RODZAJU AMBER GOLD. 3 MIESIAE WALKI O NALEŻNOŚĆ BEZ SKUTKU. Z CZYSTYM SUMENEM ODRADZAM!!!!

Kudasek
5 lat temu

Firma niepoważna – odradzam zakup jakichkolwiek ubezpieczeń!! Jak chcecie mieć „tanio” to zdecydowanie nie będzie dobrze i każdy zainteresowany powinien mieć tego świadomość na starcie. Od zgłoszenia mojej szkody mija już drugi miesiąc, a ja wciąż nie mam nawet decyzji o przyjęciu przez ubezpieczyciela odpowiedzialności, a gdzie jeszcze do wypłaty odszkodowania… Kosztorys na pierwszy rzut oka wygląda jak jakaś kpina. Rzekomo po cenach autoryzowanych serwisów, a że trochę współpracuję z ASO to śmiem wstępnie twierdzić, że jest lekko o połowę zaniżony, ale tym się już będzie martwiło ASO, choć pewnie i mi się oberwie rykoszetem. Zresztą o sam kosztorys musiałem… Czytaj więcej »

Robert Panek
5 lat temu

Nie polecam była szkoda z innego pojazdu i dzięki tej firmie straciłem zniżki bo zostala mi przypisana ta szkoda dodam pojazd był z innego powiatu inny właściciel ja w życiu na oczy nie widzialem tego człowieka i pojazdu A jego szkoda została mnie przypisana i dzięki temu straciłem zniżki nie polecam porazka 2 dzień dzwonię do nich wszyscy umywaja ręce panią tak zjebalem że poplakala się A czy to moja wina że narobili burdelu nie moja a do dyrektora e-mailem kontak tak jak by wszyscy ludzie mieli czas na pisanie romantyczne wiadomości z dyrektorem porazka bede dzwonił na policję jeśli… Czytaj więcej »

Porażka jak byk.
6 lat temu

Moja klientka miała szkodę z waszą klientką. Jak się dowiedziała co wy za jedni to dostała od razu”zawału”. Nie mogła się do was dodzwonić.

Andre Akinfeev
6 lat temu

Stłuczka z 17 marca. Czytając opinie o tej ubezpieczalni byłem przerażony i załamany. Szkoda zgłoszona 19 marca. Jedyny mail od nich to ten, że zgłoszenie zostało przyjęte. Trzeba dzwonić, dzwonić i dzwonić. Polecam dzwonić od razu po godzinie 8 rano gdy zaczynają pracę. Najlepiej na infolinię pod numer 22 622 40 14 i tam prosić o przełączenie do działu likwidacji szkód. Tam podajecie numer szkody a jeśli takie nie otrzymaliście (jak na maila) to podajecie swoje dane i prosicie o ten numer. Fakt też jest taki, że jak raz zadzwoniłem koło godziny 14 to byłem….23 w kolejce. Ale dałem na… Czytaj więcej »

Sandra Tomczak
6 lat temu

A macie do nich jakiś kontakt ? Bo infolinna na likwidację szkód…. Tak jakby umarła . Nie ma takiego numeru a wcześniej na niego dzwoniłam i był..

Janek Janecki
4 lat temu

każdy kupujący OC w tej firmie powinien być świadomy że jeżeli spowoduje kolizje to poszkodowany znając problematyczne zachowanie ubezpieczyciela dla ułatwienia sprawy wezwie na miejsce zdarzenia policję – oszczędność na składce, strata na mandacie+punkty karne.

Wacław
4 lat temu

Firma nie wypłaca odszkodowań Bez żadnej renomy zarejestrowana u małego agenta na wsi koło Kutna W Dani niema siedziby takiej firmy Widnieją tylko na papierze i to w dodatku zarejestrowana przez emigrantów z krajów arabskich!!!

×

Zmniejsz koszt polisy OC nawet do 50%!

Porównaj Ceny